A DeLaval első helyen végzett a Német Mezőgazdasági szövetség (DLG) felmérésében

Erős ágazat ­–­ erős márkák

A DLG évek óta vizsgálja a márkák arculatát és ismertségét a gazdák körében.
Három évvel ezelőtt vezették be az arculati barométer számítási módszereként a nemzetközileg is elismert márkaindexet, így a szúrópróbaszerűen megkérdezett gazdák száma már meghaladta 650-et. A 2014-es és 2015-ös évi eredmények közti jelentős eltérések után a 2016. évi eredmények ismét a 2014-esekhez közelítettek. Ennek fényében érdeklődéssel vártuk, hogy milyen irányban mozdul el a 2017-es véleményfelmérés.
A felmérés résztvevői jellemzően 290 hektáron gazdálkodnak. A megkérdezettek nagyjából fele szarvasmarhát, közel egyharmada sertést tart. A gazdák egyharmada mesterfokozattal rendelkezik és egynegyedük végzett mezőgazdasági tanulmányokat.

Állattartás kategória

A korábbihoz képest az állattartási technológia területén elért összpontszámok kis mértékben csökkentek. A többnyire csekély visszaesés az első tíz helyen végzett cégek közül nem mindegyiket érinti. A DeLaval 2016-hoz képest még javítani is tudott, a tavalyi második hely után ismét átvette a kategória vezetését a GEA-tól. Ez megmutatkozik többek között abban, hogy mind a négy régióban valamint - ­a 30 évesnél fiatalabbak kivételével ­– minden korcsoportban az élen végzett.
A Lely a korábbiakhoz hasonlóan a 3. helyen végzett. A 4. és 5. helyen 2016-hoz hasonlóan a BigDutchman és a Lemmer-Fullwood osztozik. A 6. helyen végzett, és ezzel első alkalommal került be a terület legjobb tíz cége közé a gumiburkolatokat gyártó Kraiburg. A 7–10. helyen követi őket a Meyer-Lohne, a WEDA, a BouMatic és az Urban.

A  márkaindex számítási metódusa

  • A DLG éves arculati barométer felméréséhez a Kleffmann Group a DLG tagjai közül több mint 700 gazdát kérdezett meg telefonon 2017. augusztusában és szeptemberében.
  • Nem minden gazdának kellett minden kérdésre válaszolnia.
  • A piackutatók nyílt kérdéseket tettek fel, cégek megnevezése nélkül.
  • A számított márkaindex négy részterületet ölel fel: márkaismeret, márkahűség,  márkateljesítmény (márkapreferencia- és elégedettségi értékek), márkaarculat (arculati, innovációs és kommunikációs értékek).
  • A négy mutatót úgy súlyozták, hogy területenként legfeljebb 25, összesen legfeljebb 100 pontot lehessen elérni.

 Forrás: DLG Aktuell

 

OCC beépített sejtszámláló DeLaval VMS fejőrobothoz

DeLaval filmek a YouTube-on

Letölthető videók

AMR™

Herd navigator™

Optifeeding

Lengő tehénkefe

 Jobb egérgomb és
"Mentés másként"

 

DeLaval képgaléria

At DeLaval we use cookies to make your website experience better. You can change your web browser settings if you do not allow cookies or do not want cookies to be saved. Read more about how DeLaval handles cookies. I have read and accepted the information on how DeLaval handles cookies.